Caroline Bågfeldt

Jag heter Caroline Bågfeldt som ni npg förstått. Jag är 15 år och går på södra skolan i kalmar. Lever mitt liv precis som jag vill och bryr mig sällan om vad andra tycker. Mestadels av min tid spenderar jag i stallet. Även med kompisar och lite annat roligt som dom flesta gör.
Jag har ridit sen jag var 7 år så ni kan ju själva räkna ut hur länge jag har ridit.
Och sedan dess har jag i princip bott i stallet, och det kan man faktiskt förstå. KBF där jag rider är den bästa ridklubben, hihi(A). Och alla är så snälla och trevliga och underbara där. 
Under alla mina år har jag haft många olika favoriter och även tävlat lite på klubbnivå och lokalt. 

Tills våren 2011 då jag skulle få min egna ponny. Och drömmen gick i uppfyllelse. 
Jag har nu delat upp min "presentation" i två delar då jag inte har någon häst som är riktigt min nu.

Har ni några frågor, släng en kommentar! 
Och jag hoppas ni gillar min blogg :)


Kommentarer
Postat av: Matilda

Hejhej!



Har du sålt Gold Dust?

2011-06-21 @ 19:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0