Dagen

Nu är jag hemma, mycket tidigare än vi trott. Det var såklart jobbigt att lämna Dusty, men jag skippade den där mysbiten och hejdå snacket. Skulle ändå bara börja gråta. Han blev i alla fall glad att komma hem igen. Och jag är glad att han får stanna där.
Sen hälsade vi på den nya och hon köndes ännu lite mindre än jag trott, men hon dör nog inte ^^
Hon sprang på transporten så fick springa lite jag med, haha. Sen var hon jättesnäll hela vägen hem. Brydda sig inte ett dugg när hon kom ut och lunkade lungt på.

När vi ställde in henne i den gigantiska boxen kändes hon som en c-ponny typ, hihi. Hoppas jag inte ser alltför stor ut på henne.

Nu ska jag lägga upp lite bilder på henne från när vi kom fram :)
Litet smakprov, ska äta först :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0