Dör av värme

Jag kan inte längre rida i min hjälm.. Asso jag svettas så mycket att läderremmarna blir blöta :O
Så nu har jag bestämt mig för att rida i min gamla hjälm som är lite svalare. Den är inte särskilt snygg på mig men för tillfället gör jag vad som helst för att slippa värmen. Så nu framöver ska jag rida i denna hjälmen.
Får se om jag kan samla ihop lite pengar till en billig lättviktshjälm. Eller se om jag hottar någon begagnad, annars får det nog bli en lamicell typ.

För som det är nu, så kan det inte fortsätta.
Mitt hår går typ att krama ut efter varje ridpass :/ buhuuu :'(
Inte den snyggaste, men skönare med ventilation!
Någon som brukar rida med Charles owen wellington classig på sommaren? ;)

Kommentarer
Postat av: Mirjam

sv: Okay! :) Allt bra with you? (:

2011-06-08 @ 22:30:50
URL: http://mdik.blogg.se/
Postat av: Josefine

HAHA!



Samma händer mej med mina läderemmar, jag har skämts ihjäl haha xD Skönt att inte vara ensam om det!

Jag rider aldrig med min hemma , dels för att spara på den och så är den förbaskat varm hehe ;)

2011-06-09 @ 06:46:44
Postat av: Natalie - hoppryttare.wordpress.com

Jag tävlar i en whitaker. Hemma har jag en lamicell master och det är stor skillnad. Älskar min Lamicell som dessutom är väldigt prisvärd!

2011-06-09 @ 15:11:35
URL: http://Hoppryttare.wordpress.com
Postat av: Linn Forsström - livet på stuteri Ängsbacken

Jag har inte upplevt den sådär extremt varm än... men den dagen kommer nog ;)

2011-06-09 @ 15:41:14
URL: http://linnforsstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0