Dusty, Chancy

Nu tar jag det en sista gång och förklarar det hela. Jag vill inte ha fler frågor om dett nu, så nu tar jag det en absolut sista gång.

Dusty står fortfarande i våran ägo på alla papper osv. Men som sagt, jag trodde att jag skulle klara av det, men till slut gick det för långt. Jag klarade inte av honom. Jag blev rädd, ledsen, förvirrad och helt tappade livslusten.
Så vi bestäme oss att ge honom ännu en chans, att han fick åka tillbaka hem.
Och så blev det. Det gick på en vecka. Från att vi tog beslutet. Han åkte tillbaka till odensbacken. Så nu står han där och dom kommer nu att ha kvar honom där. Alltså, han kommer inte säljas vidare och jag tänker inte ge ut någon kontakt/uppgifter till dom till någon. Om jag får reda på något skriver jag det i bloggen. Det är så nära ni kan komma honom. 
I alla fall. 

Chancy är då en ponny som inte är våran. Det är odensbackens ponny och vi kan säga att vi typ "bytte" häst. Så det är alltså dom som äger henne men jag rider henne.
Hon är även till salu.
Ett sto imp. holland 144 cm mankhöjd. Har gått LB hopp.

Mycket mer vet jag inte :)

Så det är så läget ligger till.


Kommentarer
Postat av: vilma

hej :)! förstog att du gav upp dusty, han verkade inte som någon lätt ponny. men det var inte ditt fel, du är jätte duktig! din nya lilla ponny är så söt och ni är ett skitsnyggt ekipage :D

kan inte du lägga upp någon film när du hoppar henne? skulle vara kul och se hur hon hoppar :) kram och lycka till ♥

2011-06-22 @ 18:21:56
Postat av: josefin

okeyy sry att man fråga

2011-06-22 @ 18:53:55
Postat av: Linn Forsström - livet på stuteri Ängsbacken

Haha jasså, de kommer från Snobls :D Bor jättenära mig :)

2011-06-23 @ 22:15:52
URL: http://linnforsstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0