Her name is Alice

Lyssna medans ni läsr vettja!
Låten är grymt bra , haha ^^

Är hemma på lunchs som vanligt. Idag cyklade vi ut till stadsmissionens second hand butik. Och nej vi handlade inte, vi fick gå upp på ett kontor/konferansrum och så fick vi veta massor om hur deras förening funkar.
Att dom hjälper alkolister m.m. Faktiskt kul att höra, eller kul och kul. Det är hemskt, hur världen egentligen ser ut.

Efter det, vid halv 12 fick vi rast fram till kl 1. Så jag cyklade till stallet och tänkte att jag kunde äta där.. men då va det inga roliga där. Bara massor av lägerbarn. Så cyklade hem.
Har ätit nu, ska fixa till mit hår som blivit en katastrof efter all cykling, sen ska jag cykla till kyrkan igen.
Ja ni vet allt det där..

Men nu är det typ bara en dag kvar.
Rhonisen får stå för bilden :P

Kommentarer
Postat av: sofia

okej men söt va den iaf ^^

2011-06-29 @ 13:43:52
URL: http://equesthorse.blogg.se/
Postat av: lena

sv. För att jag rider den ponnyn nu :) han är fortfarande till salu. Han var så lik på videon därför jag frågade, av ren nyfikenhet! :)

vad tyckte du om honom då? :)

2011-06-29 @ 15:14:58
URL: http://horsestyle.blogg.se/
Postat av: lena

sv. Nej för jag rider honom nu. (han är fortfarande till salu). Men när jag såg honom på videon och hans namn (JOrdan) så blev jag så nyfiken och ville veta om det var han. Men vad tyckte du om honom då? :)

2011-06-29 @ 15:59:09
URL: http://horsestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0