WOOP WOOOOOP

SISTA DAGEN :D
WIHOOOOOOOOOOOOOOOO!!!
(det ska firas med att vara uppe halva natten, sova länge imorgon och kanske ta ett dopp ikväll ;))

Känns helt galet att det är sista dagen nu. Vi ska ha genrep och så skulle vi göra något mer, kommer inte ihåg vad. Men det är inget jobbigt idag. Efter det drar jag till stan en stund med Mami för vi ska köpa skor. Sen åker jag hem och buýter om för att sedan åka till Cheval och möta upp Cassandra för att vi ska köpa en sak som vi beställt..
Vad kan det vara ? ;)

Sen efter det bär det av mot stallet och ett dressyrpass på C. Idag blir det hårda tag. Haha. Jag ska träna lite sidförande, få henne att gå framåt & åt sidan och inte bara rakt ut åt sidan. Sen får vi se vart resten leder, men det är grundplanen.
Idag kommer jag föressten inte hem på lunchen som jag gjort innan. Idag har nämnligen jag och några kompisar tänkt äta ute eftersom det är sista dagen. Så vi ska nog käka på Italia, och då kan jag ju inte blogga heller.

Nu blev det ett sånt där jätteointressant inlägg igen, men nu vet ni hur min dag ser ut.

lite halvlustig bild på mig

Kommentarer
Postat av: Emmy

jo, men jag ska ju göra om hela designen och även bildlänkarna så hade tänkt att jag lägger in den nya bilden då när jag ändå gör om dom! Den kommer att vara klar på slutet av nästa vecka? ;))

2011-06-30 @ 12:20:29
URL: http://hastochpony.blogg.se/
Postat av: Daniela

Åhh, vad skönt! ::D

2011-06-30 @ 15:26:40
URL: http://powerpony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0