Galen i hööks

Hahah, jag har gått och blivit stamkund hos hööks.
Vi köper allt nödvändigt där, som stigläder, stigbyglar, grimma, täcke och sånt. Och på senaste tiden har verkligen ALLT inhandlats därifrån x)
Jag tycker faktiskt att dom har bra kvalité för det jag änvender sakerna till.
Om man bortser från mitt träns, som dock var väldigt billigt.

I alla fall tänkte jag åka dit och köpa ett par boots att ha hemma, för när han verkligen jobbar på och trampar under sig så trmpar han nästan på sig själv, och jag vill gärna inte ha några balltramp så för att vara i säkraste laget tänker jag köpa ett par vanliga svarta boots. Och så var jag inne på deras hemsida och kollade runt lite och så såg jag att dom fått in ett nytt schabrak.

Och jag säger bara, tuck vad ni vill men jag tyckte det var snyggt även om det rent ut sagt var riktigt wannabe. Jag tycker om brunt och Dusty passar i brunt samtidigt som jag letat efter något som kan passa mina guldiga boots och mitt guldiga pannband som kommer snart.
Och då tyckte jag detta var riktigt snyggt.

Men som sagt, smaken är som baken. Men jag tyckte det var riktigt snyggt, men ett par bruna lidnor och guld bootsen till! MUMS!
Vad tycker ni om detta wannabe schabraket? ;)



SEN UNDRAR JAG OM NÅGON VET OM DETTA BARA ÄR ETT TILLFÄLLIGT SCHABRAK ELLER KOMMER DET FINNAS ETT TAG, NÅGON SOM VET ? :D


Kommentarer
Postat av: marina

Jo de var vi =) min lilla tjej rider på måndagar

så vi har typ bytt klubb, tillhörde lenhovda innan.

De är min sambos sons mamma som masserar dusty =)

2011-03-28 @ 22:19:25
URL: http://vikinghaleryd.blogg.se/
Postat av: Sara Carlsson

köp lamicellet istället carro! :D

2011-03-28 @ 22:36:22
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/
Postat av: Malin

Tycker det är lite tråkigt att hööks gör så. Ska du köpa ett så ta orginalet ;)

2011-03-29 @ 10:13:41
URL: http://kyro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0