GODMORGON

kunde väll somna efter ett tag, när klockan vad 05:12 kommer jag ihåg att jag kollade på mobilen sista gången. Sen sov jag resten av natten. Och så vaknade jag nu vid 8 och då gick jag upp. Riktigt pigg är jag faktsiskt.
Dagen idag ser ut såhär:
Åka till stallet och lägga mycket tid på ponnyn. Om jag hinner ska jag fota Cassandra för hon ville det. Om jag inte hinner så hinner jag ju inte. Men ska longera ponnyn, träna massa lydnan & förtroende.
Och att släppa honom i hagen.
Vid 1-2 måste jag cykla hem för vid klockan tre kommer släkten hit och ska fira mig. Och jag hoppas som vanligt på fina presenter.

Men först ska jag fixa mig så vi börjar där nu!
GAMMAL BILD :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0