HAHAHAHA!

Hittade galet fina bilder på mig och min underbara kompis Klara!
Jag skriver lite om henne ibland så kan säga vem hon är för er som inte vet!
Klara och jag har känt varandra sen vi var lika små som denna pricken: •
Ja ungefär. Vi har kännt varandra hela livet i princip. Vi har alltid gått på samma skola och har aldrig lixom haft någon paus eller något sånt. Vi har hängt ihop sen barnsben. Vi är som systrar kanske, vi säger allt till varandra, verkligen allt. Hahah, ja. I alla fall är vi grymt olika, hon är smart, brunett lång och smal och så har hon inget intresse för hästar någon stans. Sist hon satt på en häst bröt hon armen. Haha, i alla fall så vet ni lite vem hon är nu, och så kan jag slänga in några bilder också.
Ni får URSÄKTA mig ;)
Klicka för att stänga bilden
Klicka för att stänga bilden
Klicka för att stänga bilden
Klicka för att stänga bilden
Klicka för att stänga bilden
Klicka för att stänga bilden

Och så tänkte jag langa några bilder på henne och några andra :

Här har vi även en bild på min finafina kompis Eric.
Det är helt galet vad underbar han är!

Klara is my geek! Erkänn att ni också vill vara kompis med henne nu?
Ni kan alltid kika in på hennes (och hennes kompis) blogg!


Kommentarer
Postat av: Sara Adlers

Fin blogg! :D Har dagen varit bra? :)

2011-03-18 @ 23:28:26
URL: http://adlers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0