416 / dagen

Igår hade vi besöksrekord på hela 416 läsare! Ganska grymt fakitskt. Även om vi blev länkade x)

Idag drog jag som sagt till nybro direkt efter skolan. Gick runt på marknaden med Carina. Köpte godis, läsk, spelade på chokladhjul, kastade pil och åt godiset som vi köpte. Vi gjorde inte så mycket mer än det. Satt på en bänk och snackade.
Carina filmade mig och gud vilken rolig film det blev. Eller har inte sett det men kan lova det x) Och om jag inte ser alldeles förjävlig ut så kan jag nog bjuda på mig själv lite och lägga upp den här, om inte carina gör det!

Sen drog hon hem i alla fall och jag fick sitta själv på stationen i 45 minuter x) HAHA. Sen funkade inte min biljett så fick lite halvt panik, dock funkade det utan några problem!
Men en bra dag helt enkelt!

bildrepris


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0