Dagen

Jag som tänkte börja uppdatera igen, men idag kunde jag ju glömma det.
Direkt efter skolan stack vi som sagt hem till Jonte och chillade lite och sen drog vi till skolan på klasskväll. Det var inte så kul som jag trodde det skulle bli.
I alla fall var dte slut vid 9 och då skulle vi cykla hem, dock fastnade vi utanför skolan i en kvart och snackade. Sen cyklade jag klara eric och måns vidare och så stannade vi och snackade utanför klaras. Jag som ville ha sällskap hem fortsatte cykla med eric och måns en bit till funkaboskolan där jag bestämde för att cykla till stallet och hälsa på pollen. Måns ville följa med men inte eric så dom drog hem istället. 
Jag cyklade och hälsade på honom och kl var redan 10 så han stog och åt.
Sen cyklade jag hem i räsefart. Var väll hemma kvart över 10.
Nu ska jag i alla fall sova och imorgon blir det skola, stallet och packa.
Sen ska jag försöka uppdatera lite mer igen!
Bildrepris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0