Dusty 20 maj

Idag borstade jag Dusty utomhus, han fick stå och äta och jag höll bara lite i grimskaftet, sen kom anna så då kunde lika gärna hon hålla. Han blir lite halvt galen när han får äta gräs, men jag sätter faktsikt gränser. Sen gick jag en runda på slingan och så en runda till dämmet och tillbaka. Tog även asfalten på vägen hem så han fick gå där lite. Och blev en massa bete under tiden och lydnad. Han ser så sur ut när han inte får springa iväg och käka allt gräs i hela världen, men respekt och lydnad är bra i längden.
Testade även att lägga medecinen tillsammans med maten men det gick inte så bra, Han åt inget alls. Så slutade med att jag typ tryckte in maten i hans mun blandat med gräs. HAHA.
Men jag får fortsätta att spruta in det i munnen.

Och så umgicks jag endel med mina kompisar , sen cyklade jag hem.
Och jag hatar domma kvällarna när jag inte har en aning om vad jag ska hitta på.
Får väll uppdatera bloggen, kolla på någon film och göra annat roligt :)

Kommentarer
Postat av: carina

logga in på msn?

2011-05-20 @ 21:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0