Dusty 5/5

Red som vanligt idag, gick en runda på slingan och sen longerade jag honom i 20 minuter. Longerade mycket vid ingången tills han inte brydde sig om den. Sen satt jag upp och började rida, idag red jag honom mycket lägre än i förrgår, släppte honom mer ifrån mig men inte helt. Jag ska nog göra det bitvis. Släppa honom mer ifrån mig, bitvis alltså. I alla fall kändes han riktigt fin så i slutet red jag längs fyrkanten och flyttade bogen innanför ganska mycket både i skritt och trav för att han inte ska få för sig att skjuta ut rumpan. Och det gick bra bara bra. Dagens ridpass var alltså super! Imorgon ska jag rida senare och ska nog rida utomhus om det inte är för många där, tror även jag sätter fram några hinder och hoppar lite!
CHARMIG bild som jag inte visat innan xd
Men jag ska sova snart så har ingen tid till bloggen, sorry dude :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0