Dusty fredagen den 13 maj

Ridpasset idag blev ungefär lika långt som igår. Red ju ca 45 minuter igår med bara trav, idag la jag in galopparbete också.
Longerade först en kvart sen red jag 45 minuter. Jag hade ganska stort problem att komma upp. Men till slut gick det tack och lov. Red mycket på volten och kände att han kunde gå rakt, och även flytta sig ut när jag bad om det, men inte flyta ut när jag inte ber om det. Sen jobbade jag en hel del på fyrkanten, flyttade bogen innanför i båda varven. Idag var vänster varv jobbigast, igår var det höger x)
Sen tog jag galoppen på volten i mitten. Jobbade honom låg och lång. Och han tyckte det var riktigt jobbigt.
Travade av på halvlånga tyglar och han var riiiiktigt fin!

Idag var han inte alls hängig i boxen heller, så det är bra det också! :D
någon vecka gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0