Godmorgon, planering, hejdå

Hej igen alla mina bloggläsare!
Jag har fått en del fler, jag trodde jag skulle gå tillbaka till samma statistik som innan, men jag har fått ca 50 st fler som har stannat! Skitkul!
Nu ska jag bara övertyga er om att stanna!

Jag ska först åka till skolan och efter det ska jag hem.
Och så blir det stallet. Jag ska longera Dusty en stund och sen rider jag med inspänningarna en stund. Han har ju inte gått på 3 dagar.. ;) haha. Men i lördags rann tiden iväg och i söndags samma sak. Och igår hade jag ingen tid över.
Så idag ska jag rida. Ska även sitta upp som vanligt för att se hur han kommer reagera imorgon.
Sen ska vi packa och fixa transporten, lägga in spån, fixa höpåsar + hönät, packa sadel, träns, och allt nödvändigt som ska med. Har även knåpat ihop en outfit jag ska ha på castingen.
Kommer upp under dagen!

Ska försöka fixa lite tidsinställda för har lite tid nu ;)

Kommentarer
Postat av: Wilma o Bobo

Heej jag gillar din blogg vill du kankske kolla min blogg o kanske slänga in en kommenta ??



// Wilmochbobo

2011-05-10 @ 13:57:34
URL: http://wilmaochbobo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0