JAG LEVER

Dagen har spenderats i stallet fram till kl 7. 12 timmar ;) från 7 till 7.
I alla fall så är jag dödstrött och ledsen över den hemska uppdateringen här.

Men jag kan säga att jag lever, har varit lite nervös hela dagen. Skulle jag skritta uppsuttet idag för rförsta gången på 11 dagar. Men han över all förmodan skötte sig exemplariskt. Inga trix när vi kastade upp mig, sen gick mamma med och ledde honom en stund. Sen tog vi bort det och efter ens tund stog hon i mitten, han var inte särskilt spänd och tuffade på.
Så det vara riktigt skönt!

Nu ska jag duscha, och kolla om jag kan uppdatera mer ;) haha

Kommentarer
Postat av: Mirjam

sv: Jasså! Förlåt, kan förstå att många frågar x)

2011-05-29 @ 20:12:49
URL: http://mdik.blogg.se/
Postat av: Anna

Är det inte jobbigt att jämt vara nervös över att sitta upp? : (

2011-05-29 @ 23:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0