Jag saknar er!

Inlägg som inte rör mina läsare, men som jag var tvungen att skriva.
Lyssna på denna låten när du läser, ni som vill läsa!
Du och jag, vi var tajtare än tajtast. Vi träffades nästan varje dag, vinter som sommar, dag som natt. Vi gjorde allt tillsammans. Och jag älskar dig något enormt.
Och när jag tänker tillbaka på allt vi gjort och speciellt när jag lyssnar på denna låten, då inser jag att jag verkligen håller på att förlora dig. Jag saknar dig mer än ord kan förklara, jag älskar dig så det gör ont. Du är det finaste på jorden och jag saknar dig något jävla enormt.. hjärtat det finns bara en som du. och det är DU!♥


Och nu lyssnar ni på denna
Jag kommer ihåg hur vi träffades, hur vi blev tajtare och tajtare, hur vi gled isär och hur vi nu aldrig mer ses.
Du är den personen jag kan va mig själv med som allra mest, jag kan inte släppa loss med någon annan som jag kan med dig. Jag älskade dig så mycket att jag inte kunde förklara. Vi träffades också nästan varje dag och alltid hittade vi på något helgalet. Jag tänker på dig ganska ofta och för varje dag som går känns du längre och längre bort. Jag trodde verkligen inte att du gillade mig, men det du nu kommer med till mig det får mig att hoppas igen. Du är underbar, du går inte att beskriva med ord. Du är sjukt fin, och jag kan inte leva utan dig.
Och jag saknar dig så mycket att jag inte vet vad jag ska ta mig till.
Du är speciell vännen, du är finast, du är.. allt. du är obeskrivlig♥

Kommentarer
Postat av: majja

Vad jag än skriver eller säger så vet jag att det inte spelar någon roll, för det jag säger kan inte jämföras med det jag känner. Jag älskar dig mitt hjärta, och jag saknar vår tid. Det gick knappt en dag utan att vi träffades och träffades vi inte så smsade vi och pratade på msn istället. Vi var aldrig utan varandra.



Vi faller isär och det gör ont, jag älskar dig så mycket att jag vet att jag aldrig någonsin kommer kunna förklara det med ord. Jag älskar allt med dig och även fast vi egentligen inte är två pusselbitar som matchar perfekt så får vi det att funka. Vi passar bäst tillsammans och jag mår så bra med dig, du får mig alltid på andra tankar när jag mår som sämst.



Jag tänker inte ge upp oss för jag har inte gått igenom allt de vi gjort tillsammans för att sedan ge upp. Vi klarar detta, tillsammans. Jag älskar dig mest, och säger du att du älskar mig mer än det så säger jag bara att jag älskar dig mer än det..



Du är finast mitt ♥!

2011-05-13 @ 23:26:56
URL: http://batmanbergdahl.blogg.se/
Postat av: majja

sv; Det är inte möjligt!<3

2011-05-14 @ 21:28:00
URL: http://batmanbergdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0