Jobbigt?

Jag gillar inte att svara via inlägg på bloggen men jag kände att nu kanske jag behövde det.
Får dåligt samvete om jag inte svarar på kommentarer som är "snälla". Asso pikar och sånt svarar jag aldrig på men så länge dom är snälla svarar jag.

Och jo det är jobbigt. Men det är en av alla grejer jag får ta. När jag väl är uppe på honom och ridit en stund brukar det oftast släppa och går mycket bättre, men jag är alltid nervös vid uppsittning, dock inte så bra. Men man kan inte alltid kontrollera det.
Men jo, det är jobbigt.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej! Måste bara börja med att berömma dig för hur bra du rider och Dusty är så himmla fin! Men en sak jag inte fattat är varför du är nervös när du ska sitta upp?



Hoppas allt är bra :)

2011-05-30 @ 18:51:42
URL: http://ponnytavling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0