Min andra halva

Snodde rubriken av Maja.
Det är hennes fel att uppdateringen varit så dålig så skyll på henne isåfall :p HAHA
Jag har i alla fall varit med Majja hela kvällen. Och vi pratade på som om vi inte hade träffats på 5 år. Det tog aldrig slut, shit, skulle kunna sitta vaken hela natten och prata. Hon förstår så bra och allt blir så lätt lixom.
Vi cyklade i alla fall runt lite överallt och gjorde inte så mycket, åkte till donken, stack till skälby och stack en stund till stallet och mös med Dusten, han var på det där allra bästa myshumöret så ville knappt gå därifrån.
Och ja, herregud vad jag saknat dom sena sommarkvällerna, dock var det lite kallare idag är våra sommardagar, men att bara prata, det är vi bra på!
Min fina och fina anisette!

Kommentarer
Postat av: majja

underbar kväll, i sommar får vi ha våra kvällar mycke oftare<3



du är bäst!

2011-05-29 @ 20:47:16
URL: http://batmanbergdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0