Skola, hem och så skola

Idag är dagen ganska chill, börjar vid kvart i 9 och har gympa, ska dock inte vara med då jag har haft ont i mitt ben sen i tisdags förra veckan? Sen har vi håltimme till halv 2 och då har vi musik och SO. På håltimmen tror jag att jag drar hem till mig, och gör något. Eller så drar jag in till stan och kollar på kläder och smycken, måste önska mig ett kors i konfapresent av mormor, så det ska bli ett jag gillar med :P Sentyckte mamma jag behövde lite nya kläder så jag ska kolla påkläder också, men får se om det blir stan eller hem.

Efter skolan blir det att åka till stallet tror jag. Har ändå inget annat att göra xp så ja det blir stallet ;)
Och idag ska jag försöka få hem så många schabrak som möjligt så jag kan tvätta dom. Behöver typ tvätta hela bunten. Dom är håriga och svettiga.

Men skolan väntar och jag har inte fixat håret, så jag boorde fixa mig och sen sticka!
snygg jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0