Skola nu + lite snack

Jag måste skynda mig till skolan nu men jag måste bara blogga lite först.
Jag åker hem efter skolan och direkt till stallet skulle jag tro. Jag hinner nog slänga in något inlägg i alla fall.
Ska rida som igår fasst idag lägger jag in galopp också. Men mer om det senare.

Måste säga att vi fick mejl av ponnyakuten teamet och där stod det lite allmänna saker, och att dom var glada över alla som varit där och tackade och så. Och sen kom vi till meningen jag inte riktigt gillade.
"Vi måste tänka på att inte ta in ett för stort problem då det ska kunna lösas på 2 veckor"

Jag vill verkligen komma med. Vill ha hjälp med det, för för tillfället är det faktiskt ett problem.
Och även om det inte går att lösa på 2 veckor så skulle den hjälpen hjälpa mig vidare.

Men nu måste jag fixa mig. Vi ses!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vilken fin häst =D

2011-05-13 @ 09:34:24
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/
Postat av: marina

gillade din nya design =)

2011-05-13 @ 13:08:03
URL: http://vikinghaleryd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0