Städa, stallet, förlåt

Jag hinnar nig inte blogga innan jag åker till stallet utan bloggar nu istället. Jag ska nämligen städa mitt rum lite för det ser ut som ett helvet enligt mina föräldrar. Det är ju mitt rum så jag borde få ha det som jag vill eller ? :D
I alla fall måste jag städa för jag har inget val. Sen när jag har städat ska jag bara byta om och dra till stallet. Jag ska hinna med mycket idag. Rida, smörja, knoppa, bygga bana, ha uz-möte och säkert något mer jag glömt. Men jag hoppas jag hinner ;) 
Och så till förlåtet i rubriken.
Jag har varit dålig på att svara på era kommentarer. Jag brukar oftast svara på typ alla, men nu har det kommit en drös och jag har inte haft tid, men jag ska svara på så många jag hinner!
Har lite brottom, om jag inte hinner blogga innan jag drar så kommer jag hem runt 7 ikväll.
Blog u later!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilken fin häst! :) Här kommer jag klicka i fler gånger:)

2011-05-14 @ 15:55:52
URL: http://johannaerikssonochoscar.blogg.se/
Postat av: Johanna

Sen så provred jag honom och köpte honom på 2 veckor och ägaren sa att det var fler som ville provrida honom men jag hade förtur för jag redan hade varit där en gång innan:) haha :D

2011-05-14 @ 22:00:47
URL: http://johannaerikssonochoscar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0