Utmaning nr 1

Nu har jag fixat utmaning nummer 1.
Lägga ut mer filmer när jag hoppar Dusty.

Jag tror att alla domma redan funnits på min blogg, men la ihop allt i ett.
Detta är alltså alla språng som vi hoppat tillsammans som finns på film. Finns ett till men då typ travade han samtidigt som han galopperade över, men han hoppade inte utan ja typ helt cepe x)

Positiv kritik kan tas emot, dock får ni gärna tänka på att på alla filmer så känner jag honom inte riktigt förutom sista. Iofs va det våran första tävling och då beteer han sig lite annorlunda. Men det är något att tänka på.

Sen ser jag själv att på vissa filmer ser det rent ut sagt förjävligt ut. JAGVET ;)

Kommentarer
Postat av: vilma

jag tycker att du är väldigt duktig!

Du står upp en stund efter hindret så hästen hinner hitta balansen. Du är följsam och verkar vara snäll och stabil i handen. Han verkar väldigt svår riden och jag förstår att ni inte känner varandra så bra. det tog 2år tills jag o min ponny kom riktigt nära varandra! så en stor tummen upp till dig och din ridning! :)

KRAM ♥

2011-05-30 @ 21:04:37
Postat av: Sara Carlsson

sv: ja, när jag skaffar storhäst ska jag ha ett sånt :D

Jag älskar massa täcken men det känns lite onödigt att köpa för några månader bara.. :/

2011-05-30 @ 21:11:21
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/
Postat av: Sara Carlsson

sv: först och främst måste jag få ordning på Soccan, rida henne ett tag och sen när vi känner oss "klara" och det känns bra så ska hon säljas.. Sen vill jag ha en stor häst med då blir det troligtvis på foder eller så, tror inte mamma och pappa vill köpa någon, men låna borde gå bra ;)

2011-05-30 @ 21:17:49
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/
Postat av: Elin

Vad fint<3 Går i form hela tiden ju!:D

2011-05-30 @ 21:21:36
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/
Postat av: Olivia

Jag tycker han ser ärlig och härlig ut på hinder men just i hoppningen skulle det nog vara nyttigt att få liiite längre hals så att han har möjlighet att ta för sig lite mer och försöka utveckla en större galopp så att han har lättare att nå i kombinationer och liknande. Eftersom du inte har haft honom sålänge ser det ändå fint ut :)

2011-06-01 @ 14:01:25
Postat av: Lovisa

Vad härlig din ponny ser ut :D Gillar verkligen hans galopp!!

2011-06-01 @ 19:49:47
URL: http://lvdressyr.blogg.se/
Postat av: Sofia Hedman

Riktigt läcker o maffig ponny :)

2011-06-03 @ 14:11:35
URL: http://heediis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0