Bilder/film?

vilma om Dusty, Chancy:
hej :)! förstog att du gav upp dusty, han verkade inte som någon lätt ponny. men det var inte ditt fel, du är jätte duktig! din nya lilla ponny är så söt och ni är ett skitsnyggt ekipage :D 
kan inte du lägga upp någon film när du hoppar henne? skulle vara kul och se hur hon hoppar :) kram och lycka till ♥

Jag har tyvär ingen film när jag hoppar, då hon kom i lördags och första gången jag hoppade var idag och då blev det bara bilder. Men jag kan lägga upp bilder, vet även att Sara fotade så kanske kommer några fler sen om hon vill skicka dom :)
Men det finns en film på henne på hennes annons när ägaren rider!
http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=496902

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0