Då är jag hemma då

Rubriken säger allt.
Jag är hemma efter en lång och tråkig skoldag. Nu ska jag ta på mina ridkläder och cykla i kylan bort till stallet. Jag vet inte om det är någon i ridhuset i pausen och vet inte om lektionerna är inne eller ute, men jag ska i alla fall rida inne i pausen. Och så hoppas jag på att det inte är allt för många där. Han har varit så på tårna sista tiden så vill rida inne där det inte är lika mycket att kolla på m.m.

Mamma kommer nog när jag ska rida också och är med mig, eller jag vet inte men tror det. Och jag hoppas :P
Men jag vill inte komma dit i sista sekund så ska faktiskt åka nu. Ses ikväll!

Kommentarer
Postat av: Julia G

Jag är med och tävlar om en John Whitaker hjälm hos www.SuperDuperShop.blogg.se, vinnaren väljer färg, storlek och med eller utan swarovski kristaller på rosetten! Var med och tävla du också!



2011-04-05 @ 18:44:47
Postat av: vilma

står han i utebox? :D

2011-04-05 @ 22:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0