SHAGGY 6 APRIL

Jag blir så glad av den hästen alltså.
Red barbacka idag med och jag trodde ju att det inte skulle gå så bra eftersom nu har han blivit lite segare:P
Men det gick faktiskt hyffsat bra! Jag kan ju inte mäta mig mot typ Moa som rider honom som jag vet inte vad, men jag är ändå nöjd faktiskt.
Han trampade på, lite seg haha. Fick ställa mig i mitten några gånger och pusta armar och ben. Hahah. Det är lite att rida vill jag lova! ;)
Men en svettig glad Carro fick sluta ridpasset. I spiltan kliade jag honom på naveln som belöning och det uppskattades!
Vet ni föressten? Om inte moa ska vara med på Shaggy på söndag så kanske jag vill vara det..
Hhihi! Kommer nog inte gå så bra, men man kan ju alltid försöka.
Men ska kolla med moa först, tror inte han orkar två klasser x)

kbf får stå för bilden ;) stallkbf.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0