Sorry dude!

Hej allesammans!
Uppdateringen har inte blivit riktigt som jag räknat med. På det första stället vi bor på var internetet inte gratis så igår blev det aldrig någon uppdate, idag dock så blir det! Sen kommer vi har gratis internet på resten av ställerna tror jag!
Där vi bor nu är inte riktigt något hotell, eller det är ett hotell fasst typ lögenhesthotell. Alltså ingen hotellfrukost x)
Men annars är allt som på ett vanligt. 
Igår var grymt jobbig dag, vi gick upp vid halv 5 svensk tid, sen åkta vi tåg och flyg och på flyget var det ASBLÅSIGT i vid landning så halva planet spydde, och då räknas jag och min mamma in :S xd. Sen när vi kom till hotellet var kl bara 4 här, alltså 10 i sverige. Vi gick och la oss kl 9 hät och då är kl 3 i kalmar, alltså va vi vakna i 22 timmar xd Jag var astrött! 

Idag var i alla fall en toppendag, vi skulle till frihetsgudinnan, dock var det 4 timmars kö xd så vi sket i det och shoppade istället! Blev lite saker idag, och kommer bli mer :D
Men så mycket mer har jag inte att säga..
Det är bra här, hoppas Dusty sköter sig lika bra där hemma :D

Träffade även svampbob idag :D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0