Godmorgon

Godmorgon godmorgon! Vaknade precis och är ändå grymt trött. Våra gäster gick hem typ kl 1 så jag är supertrött. Men det var roligt!
Jag har tänkt åka till stallet och lämna mina saker där och så ska jag vara där bara, tror inte det är så många där eftersom alla är i göteborg, men några är det i alla fall! Sen ska jag uppdatera och blogga när jag kommer hem.
Jag hade gärna velat följa med till göteborg, men det får bli nästa år, känner att det är viktigare att kolla ponny än göteborg. Men nästa år ska jag följa med, där med basta!

Nej jag kan inte sitta och dega här, sista dagen på lovet.. Jag ska rycka upp mig och fixa mig nu, vi ses senare!
BTW - Glöm inte frågestunden ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0