HISS & DISS


GÖTEBORG HORSE SHOW - världens bästa helg or what? helt klart grymast live men tve funkar bra det också.
men mässan är det bästa av allt, synd att jag inte har alls mycket pengar iår men det blir nog bra, jag springer
väll säkert just nu runt där som en galning med lina haha ;)

PROFESSIONAL'S CHOICE - sjukt snygga boots med en bra passform och jag ska ta och köpa ett par blåa &
ett par röda har jag bestämmt mig för. ett par får bli på mitt presentkort på annas hästshop (y) det roliga med
är att dom finns i så många färger och dom finns i mönstrade färger också och det ska inskaffas i framtiden!


JUMPEC AIR PRO SENSKYDD - jag tycker inte alls om dom,utseendet faller jag inte för. men det är väll en smaksak helt enkelt. dom är säkert bra uppbyggda för om man läser på hööks hemsida så står det man kan ta bort fodret så är det lättare att tvätta och det låter faktiskt praktiskt. men utseendet, inte alls min stil så diss.


TRETORN - jag dissar att mina tretorn typ borde ligga i soptunnan nu men dom står nere i källan och vill
användas,så använder dom bara på tävling även fast dom är så sönder så sulan borde trilla av snart ? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0