Inte vilken måndag som helst inte..

Halli hallå! Inte vilke dag som helst idag inte. En hyfsat bra dag, om man bortser från en sak!
  1. Vi fick reda på att besiktningen är på torsdag kl 10.00
  2. Första skoldagen var trots allt väldigt awesome
  3. Fick sluta tidigare
  4. Jag och Carina bestämde oss för att kolla bio näste helg!! GILLAS
  5. Jag har varit i stallet!
  6. Kelly har skrivit till mig och då blev jag glader!
  7. Vi fick reda på att vi kanske får köpa med en sadel så vi slipper prova massa hemma!
  8. Statistiken har höjts!
  9. Cassandra fyller år!
Mindre bra:
  1. Vissa personer är pepparkakor så jag ser ut som micheal jackson brevid dom x)
  2. Har börjat känna mig lite "hatad" sådär i början när man får häst! x)

Det sista kankse bara är något jag inbillar mig, men det känns så och det känns mindre kul. Men thats life!
Hahah dessutom var dom bra sakerna inte så stora, men bra för mig tycker jag :D
Och jag är så HIIIMLA nervös tills på torsdag, jag vill bara att det ska vara fredag och att han har gått igenom. Gaaahhh. FYRA hela dagar tills dess! Och 18 dagar till min födelsedag!
Och sen så vill jag bara säga TUSEN tack till ALICE! Och nu undrar ni säkert varför?
Jo för att när jag letat häst nu så har vi bara kollat på södra sverige för vi har tyckt det varit för långt annars, sen en dag tipsade Alice mig om en Isabellvalack och han stod i mellan Sverige och jag kan nästan bombis säga att utan Alice hade vi npg ALDRIG hamnat i detta läget. Så jag vill tacka henne till tusen!
TACKTACKTACK! Besök hennes blogg!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Najs! Hoppas ponnyn går igenom nu! Jag knyter tummar och tår!



Ps. Du blir inte hatad för att du får häst, jag lovar. Inte av mig iaf ;) Av dem jag sett/varit med så verkar alla bara glada! :) Jag är glad iaf! ;)

2011-02-28 @ 20:36:43
URL: http://sofiiahagstroms.blogg.se/
Postat av: majja

Du har glömt att jag fyller år på torsdag med? ;) Tack för den du :D



haha, hoppas han går igenom! Ska hålla tummarna tills de blir blå!

2011-02-28 @ 20:59:37
URL: http://hestochponni.blogg.se/
Postat av: majja

Jag tyckte de stog "inte vilken månad som helst" XD

2011-02-28 @ 21:14:20
URL: http://hestochponni.blogg.se/
Postat av: alice

hahhaah så lite så! :D

2011-02-28 @ 21:17:35
URL: http://binnastoy.blogg.se/
Postat av: Julia :D

Jag håller tår och tummar och allt annat att han går igenom:D

2011-02-28 @ 21:20:58
Postat av: Sara Carlsson

haha, vem hatar dig för att du får häst? :)



hoppas att det går som det ska nu bara!



(fast jag kommer sakna ett av mina skåp..) :/ hehe

2011-02-28 @ 22:48:44
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/
Postat av: EMMA

Jag är överlycklig för att du får häst! :D Ska bli så himla kul att se dig utvecklas i rekordfart, som man gör när man får egen häst, och allt därtill. Wow! :D Wiho! haha

2011-03-01 @ 13:10:10
URL: http://emmasenkla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0