Knåpar

Sitter och knåpar och tänker på min önskelista. Hahah, jag fyller år den 18 mars och har redan börjat fundera.. Kommer säkert ha ändrat mig eller köpt något tills dess men kan ju ändå vara bra att ha en i tid, tänk om jag typ hamnar på akuten i typ en månad, då hinner jag ju inte skriva någon, så har börjat lite smått.
En sak som står på önskelistan och som stog allra först är det supersnygga schabraket från john whitaker
och en till sak är mitt absoluta favoritschabrak.. ni som följt mig länge har nog vetat det ett tag, men har inte sagt något om det på ett tag men jag lovar er att kärleken till det schabraket försvinner aldrig!
Finaste schabraket EVER! (A)
När fyller ni år? :)

Kommentarer
Postat av: majja

3:e mars, MOHAHAHA!

JAG ÄR ÄLDRE ÄN DIG! :D:D:D:D

2011-02-13 @ 20:57:18
URL: http://hestochponni.blogg.se/
Postat av: Julia G

Jag fyller år den 11 oktober (Y)(Y)(Y)



BTW lite lustigt haha, min kompis Evelina fyller år då med;D



Grattis i förskott, hehe;D

2011-02-14 @ 12:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0