Tårta!

Hemma igen. Har jätteont i magen och känns som jag ska spy vilken sekund som helst. Och jag har kommit på varför...
Jag åt tre melonskivor till frukost och sen har jag inte ätit något mer idag. Jag är lite korkad. I alla fall var vi ju hos Dusty idag och det gick superbra, han gick fint och hoppade på bra. Ända tills vi skulle hoppa kombinationen för typ 5e gången? Det skulle vara 1 galoppsprång emellan och vi kom in alldeles för kort så han tog ett extra hoppade rakt upp i luften jag hamnade bakom sadeln och han brallade! Han blev ju skiträdd, aldrig haft någon sittandes där inte.. Så jag flög av. Nu i efterhand är det något man skrattar en aning åt. Men när jag skulle sitta upp igen stog han där och skakade och var superrädd. Stackarn. I alla fall travade jag lite sen kom vi på igen med lite mer fart och då hoppade han superfint!

Vi har snackat med ägaren och imorgon ska vi ringa och fixa besiktning! Så denna avramlingen gjorde inte så mycket, för denna ponnyn är så himla fin (A)
Men sen är det besiktningen han ska igenom också!
MEN JAG ÄR GLADER GLADER :D:D:D:D wiiiiiiiee!
Men det är ganska normalt att vara glad i ett sånt här läge va ? ;)
underbara ponny!♥
Frågorna väller in men vi vill ha fler :D

Kommentarer
Postat av: emmaa - ryttare&fotograf

gud va kul!:D

2011-02-26 @ 19:13:15
URL: http://emmahellgrenn.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Gud vad roligt :D Vilken tur du kollade på honom!

2011-02-26 @ 20:39:34
URL: http://ridersjumping.blogg.se/
Postat av: bella

aaaaaaa! så kul! :D :D vart ska du ha han för någonstans? :D

2011-02-26 @ 23:10:58
URL: http://sagabellamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0