Hur jag lärde känna Carina?

Har fått lite frågor om Carina och egentligen kan ju hon svara på det men jag har ändå inget att  blogga om så nu får ni veta lite mer av våran relation/vänskap. x)
Jag var inne på bloggtrafik (?) och försökte få fler läsare till min blogg och så kom jag in på hennes blogg och skrev en liten kommentar. Sen besökte hon min blogg och jag tror att jag skulle göra en design till henne. Så hon addade min msn och ja vi började ju snacka lite. Sen sa hon att hon bodde i Nybro och jag i kalmar så vi bestämde oss för att träffas. Vilket aldrig blev av.. Vi blev i alla fall bättre och bättre vänner genom Internet.
Efter ett långt tag så skulle jag åka och kolla på en tävling och hon skulle tävla- tror att det var på Nybro eller Krs eller något sånt. Men det blev inte riktigt av.. vi såg varandra men snackade aldrig.
Någon månad senare så skulle hon till superhelgen på Udden och då skulle jag också dit så då skulle vi träffas och det gjorde vi också. Vi sa ungefär 10 ord var eller något. Hahha.
Vi fortsatte snacka på msn och sen bestämde vi oss för att gå på rix fm tillsammans.
Det blev riktigt lyckat, vi hade grymt roligt och hängde runt med massa olika folk - vänner och lite härligt flummfolk som vi hittade på gatorna.
Vi var riktigt bra vänner då, och typ några veckor senare så var det slut. Vi var inte kompisar längre...
Vi hade nog inte pratat över ett halvår när Carina började snacka med mig. Det gick snabbt den dan - från ovänner till att starta en blogg tillsammans.
Ja nu vet ni lite ^^
Bild i repris, men alla andra vi har får jag inte lägga ut x)



Kommentarer
Postat av: Olivia

sv: Tack ! :D

2011-01-27 @ 21:54:37
URL: http://oliviaweslien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0