Chancy 5 juli

Idag tänkte jag gå ner och bada med dom på träningslägret med hästarna. Men jag ville så gärna få igenom allt det som hon protesterade om igår. Och jag ville så gärna bada också, så jag red samtidigt som dom, så fick alltså vara inne. Men gud hon var som en dröm. Nästan glädjetårar. :')
Jag jobbade allra mest i traven, flyttade mycket längs spåren, och fick några bakben ut, haha. Men när hon väl släppte så kunde jag både ta tillbaka och teava på framåt. Alltså ni fattar inte. Hon var helt underbar. Som att rida på moln typ. Red jättemycket åttor, snett igenom, hörnlinjen och serpentiner. Mycket böja och sträcka och flytta. Hon lyssnade som en klocka och var ja helt jättebra. Pressade ännu lite mer på henne utan protester. Tog inte så mycket galopp. Lite i varje varv på volten. Och jag satt ner hela tiden och jobbade som en galning. Även där släppte hon ganska tidigt och blev fin. 
Gah, ville inte sluta rida.
Tänkte också väldigt mycket på min sits som förövrigt är en katastrof. Och ja, det såg faktiskt bra ut i spegeln ;)
Så efter det var hon helt klart värd en badtur. Hade inga badkläder så mina ridbyxor blev genomblöta x) HAHA. Så gick med fleecetäcke runt benen hela dagen. haha xp
Bästa tjejen idag.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Vad är det som hänt med Sara? Blir ju jätteorolig, hon som skulle till Falsterbo?! :(

2011-07-05 @ 15:27:43
URL: http://ledner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0