Torsdag-Fredag-Lördag

Imorgon ska jag försöka sova ut lite, hinna rida och träna lydnad. Sedan ska jag kolla på huntigen, ta kort och lite så. Det tar nog upp hela dagen.
fredag åker hästarna på bete, vilket jag gärna följer med på, så då blir det att gå upp tidigt och sedan hjälpa till. Sen ska jag ta han om hästen, bada, knoppa, borsta och fixa. Tar säkert också upp hela dagen.
lördag ska jag alltså tävla, vilket också kommer ta upp i alla fall halva dagen och lite till. Eftermiddagen tillbringas troligtvis hemma.
måndag kommer även hovslagaren på morgonen.

Efter det börjar mitt sommarlov på riktigt. Jag ska in till stan för att byta mina örhängen, byta armbandet och även kolla efter någon bok eller liknande :)
Det får nog bli på måndag. Sen kommer jag kunna göra lite vad jag vill, för nu åker ju hästarna iväg vilket betyder att det inte är så mycket folk i stallet, och då är det inte så kul att sitta där och tråka. ;)
Så ska försöka hinna med att ta årets första dopp, sola lite och få lite färg. Och även rida. 

Jag var bara tvungen att informera er om hur mitt liv ser ut nu ;)
Och imorgon hoppas jag även på bilder eller filmer fårn ridpasset ;) Vad sägs om det ?

summer (h)

Kommentarer
Postat av: Heidi

Jaha, bra förklaring! Då fattar jag!

Det lät väldigt vettigt också :)

2011-07-07 @ 12:44:22
URL: http://rathed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0