17.00

Nu är klockan fem. Jag sover antagligen i bilen på väg hem, eller så är vi på någon mack och tankar eller något annat roligt.
Jag hoppas ni alla där hemmma har det bra för det har jag. Tror jag ^^
Vi kommer att komma till stallet vid kl 18.00-19.00 ungefär. Då kommer vi bara ställa in henne i boxen och ge henne kvällsmaten, fixa det allra viktigaste och sen ska vi åka hem för att sova. Är nog ganska trött efter denna dagen. Innan vi sover kommer jag att lägga upp lite bilder på henne och även skriva vad hon heter. Några vet redan. ^^ Men för er som inte vet så får ni veta det.

Och imorgon blir första ridpasset. Ett lugnt sådant ;) haha.
Ska även se om Matilda ville ha min hjälp när hon red. 

ÄR NI NYFIKNA PÅ BILDERNA?


kram

Kommentarer
Postat av: majja

sv: jag tycker dom är sjukt gräsliga!

2011-06-18 @ 18:14:30
URL: http://batmanbergdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0