2 dagar kvar.

Shit säger jag bara, gud vad tiden gick snabbt. Nu är det bara idag och imorgon kvar som vi läser.
Idag är iofs den västa dagen, men ändå.

Idag ska vi träffas ikyrkan som vanligt vid kl 9. Sen går vi till 3, slutar alltså en timme tidigare. och då har vi 2 och en halv timme på oss för sedan ska vi va i kyrkan igen...
Jag tycker inte det är så snällt att ge oss 2,5 timmar ledig.. Hur ska jag hinna rida?

Bloggen kommer inte uppdateras förens jag kommer hem på kvällen sen, hinner inte där emellan.
Men jag hoppas den ska överleva. Och framförallt ni?

Jag känner mig hur ofräsch som helst så blir en snabbdusch nu, sen drar jag mig till kyrkan.
Vi ses. PUSS

Kommentarer
Postat av: jonna

fin blogg du har! jättefina hästar (:

2011-06-29 @ 10:18:14
URL: http://livetisadeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0