Ännu mera spagetti

Nu ska jag väll ta tag i bloggen igen. Är faktiskt på hyffsat bra humör och jag borde kunna anstränga mig lite mer. 
Red som jag sa innan Specialen idag. Jag har inga bilder på honom så ni får överleva. Men jag vet inte riktigt hur jag ska se det. Gick bra emellanåt. Dock var han grymt stark i början och jag fick ta små skrittpauser för att orka. Mot slutet blev han riktigt fin faktiskt.
Vi jobbade med lite allt möjligt, mycket flytta övningar, bak&framdelsvändningar, sidvärts, öppna. m.m :)
Aja, mina armar strejkar. Ska duscha och sova.
haha, ni får stå ut med massa random bilder. 
Men på lördag kommer en jävla massa bilder kan jag lova. Lördag och söndag och några dagar framåt.
Ska ääven byta design snarast..
CYA

Kommentarer
Postat av: majja

:o:o:o:o



Jag ville ju höra allt :o Din apa! Då får vi ta det imon ist så får du förklara allt! :D

2011-06-15 @ 20:37:50
URL: http://batmanbergdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0