Blog u later

Måndag
Tisdag
Onsdag
Torsdag

Det är 3 dagar kvar om man räknar med denna. Så dessa tre dagar kommer uppdateringen komma på kvällen eftersom jag inte kan blogga när jag är i kyrkan.
Denna veckan ska jag även göra dom sista utmaningarna och nästa vecka får ni önska nya. Men då kommer jag ändra reglerna lite. Men det får ni se då.

Idag på konfan ska vi till guldfågeln och imorgon vet jag inte vad vi ska göra. Sen är det bara torsdag kvar. På fredag är vi lediga. På lördag konfirmeras vi och på söndag är sista gudstjänsten.
Roligaste idag är att jag inte hittar till guldfågeln och mamma kunde inte skjutsa mig.. ledsen.

ÖNSKA MIG LYCKA TILL ATT HITTA! ;)

Så jag avlsutar med det jag började med.
Blog u later

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem/vart köpte ni Chancy från ? :)

2011-06-28 @ 09:49:38
Postat av: Elin

Haha, lycka till! :)

2011-06-28 @ 09:52:35
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/
Postat av: Petra

Det ligger vid ikea ju :)

2011-06-28 @ 15:28:21
URL: http://alwaystry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0