Blogglusten..

Jag är verkligen ledsen över hur dåligt jag bloggar. Jag försöker verkligen blogga så mycket som möjligt och om så intressanta saker som möjligt men jag vet inte vad som har hänt. Jag har blivit kass på att blogga.  Jag får inte längre till dom där bra inläggen som jag själv brukar sitta och läsa. Utan slänger iväg några rader då och då.

Jag vet inte vad det kan bero på. Mina kommentarer är hälften så bra som innan, kan jag förstå. Jag suger ju på att skriva och vad ska ni kommentera om då?
Och min statistik är inte ens över 200 gränsen idag :/
Jag som brukar ligga runt 400..


Jag har verkligen ingen blogglust och för att få till dom där extra goa inläggen igen så snälla hjälp mig.
Släng in en kommentar i Veckans Utmaning som kommer upp senare ikväll!

Jag ber om ursäkt och ska verkligen bättra mig, ska försöka ta bilder, både på mig och andra och jag ska snurra igång hjärnana igen. Ska nog också börja skriva lite mer om mitt liv, och faktiskt ge en liten del av mig till er.

Vad tycker ni? Låter det bra? :)

Emily och Bikini får stå för bilden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0