Chancy

Chancy är en låneponny som för tillfället även är till Salu.
Jag har inte haft henne så länge, men av det jag fått se av henne så är hon en underbar ponny och en jättebra vän.
Jag säger faktiskt så att hade jag varit lite mindre så hade jag faktiskt inte tvekat på att köpa henne.
Hon är ett rödskimmel sto på 144 cm och är imorterad från holland. Hon har med ägaren gått upp till LB hoppning och har en bra teknik. Hoppar i princip allt du styr mot. Kan bli fin i dressyren med lite jobb.
Chancy älskar godis, uppmärksamhet och att hoppa^^
Jag hoppas att hon kan stanna hos mig ett tag till då jag trivs väldigt bra med henne.


Kommentarer
Postat av: ISA

Jättefin bilder och blogg! :) Kram

2011-06-24 @ 15:11:19
URL: http://isablogg.blogg.se/
Postat av: Matilda

Du är ju inte det minsta stor på henne :O Ni är jättefina ihop! :)

2011-06-24 @ 23:54:32
URL: http://ponnytavling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0