Chancy 22 juni

Hade henne på lektionen idag. Det var sista gången så vi hade lite flummridning och hoppade i skogen.
Jag tog en liten chansning. Har aldrig hoppat henne innan;)
Hon var lite seg när vi red fram, men jag hade inga sporrar eftersom jag inte visste hur hon blev vid hoppningen.
När vi började hoppa på hindret i paddocken så tände det till i hjärnan och hon blev riktigt glad.
Hon var helt okomplicerad och jätteärlig på hinderna. 

Sen rundan i skogen var väll ingen hit precis, men hon tyckte ändå det var kul.
Hon tvekade på vartenda hinder, men med lite övertygning så hoppade hon. Stannade på ett hinder men annars hoppade hon resten med lite kråkhopp. Men öronen var spetsade och hon tyckte det var kul. 
Så jag tyckte också det var kul.

Jag har lite bilder att bjuda på, om ni vill se :)
smakprov, resten kommer sen

Kommentarer
Postat av: Alma

Gärna :)

2011-06-22 @ 23:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0