Diskret?

Jag och min mamma har pratat mycket om min blogg. Hon läser den och hon har nu sagt ifrån att hon tycker att jag skriver för mycket saker i bloggen.
Saker som hon inte vill att jag ska skriva. Så nu framöver, när det gäller vissa saker kommer jag att vara lite mer "diskret" , alltså vara helt ärlig men kanske inte ta allt in i minsta detalj.
Jag och även några fler vet nu hur det kommer bli med Dusty. Men ni som läser bloggen kommer inte få reda på det förens imorgon. Allting kommer såklart inte att bli så, men vissa saker. Mer får ni veta imorgon!

Ska även knäpa ihop någon rolig outfit. Någon som har färgönskemål?
Min hjärna är lite tom :)


Kommentarer
Postat av: alexandra

En rosa!

Jag har snart ett sådant rosa träns som Brave Heart hade föut,

så något som passar till det ? :D

2011-06-16 @ 07:47:05
URL: http://alexofisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0