Dusty 7 juni

Skrittade en stund i båda varven och ka sedan in lite trav i båda varven, han var fin i skritten innan vi travade. Han visste inte att han skulle trava så tog ett tag innan han fattade det. Och i traven blev han sjukt dum verkligen. Slängde in rumpan och vägrade få ut den till spåret igen.
Eller det gick, men jag kunde inte släppa skänkeln en sekund utan att han var där igen. Jag fick rent ut sagt BANKA ut rumpan på honom. Sen var han såklart fin emmellanåt. Men i helheten idag så var han bara jävlig.

När vi gick så bet han mig 24/7 och trampade på mig och åt av allt gräs. Och han typ fick mig att bli riktigt sur. Har aldrig varit så sur på honom.. haha.
Hoppas han är en ängel imorgon!

Gammal bild på royal och dusty. Bästisar typ ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0