Gästbloggare

Ja, ni nu fick jag ett sms av Carro att jag fick "ta hand" om bloggen tills på måndag då hon kommer hem. Kan ju berätta lite om själv iallafall.
Jag heter då Linnéa och fyller 15 i Augusti. Jag rider på ridskola 2gånger i veckan. Jag hade en ponny som jag hyrde från Sjöstjärnans Ridläger, men den har åkt tillbaks nu. Men får hem en annan ponny i Augusti. Jag tränar och tävlar i den bästa grenen enligt mig HOPPNING. På fritiden är jag mest i stallet det är som ett andra hem för mig, annars är jag väl typ bara hemma och så. Hinner nästan aldrig vara med kompisar då jag har liksom valt att hålla på med ridningen och satsa fullt ut, och då kommer kompisarna i andra hand. Jag har även en egen blogg HÄR där jag och min kompis skriver om våran vardag och allt möjligt.

Har ni några frågor så kommentera bara ! :)

LINNÈA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0