Gästbloggning

hej alla som läser bloggen.

länge sen sist man skrev inför alla dessa människor. så ni har väll redan gissat vem jag är? Carina Svensson här iaf :D flesta vet väll vem jag är men tänkte berätta för dom som inte vet.

Jag heter som sagt Carina Svensson och är född 97 och är 14 i höst och i höst börjar jag även åttan i Madesjöskolan. jag bor i en håla utanför nybro som kallas örsjö,jag har 3 st ponnys som jag rider och 2 av dom tävlar jag. tänkte berätta lite om dom:

Zac: min underbara prins! maxad d-ponny och är 16 år,ägt han lite mer än ett år och vi tävlar i hoppning,just nu på LA-nivå men årets mål är kvala till MSVB och även starta det,just nu har jag två nollar i LA,det känns verkligen som vi kommer nå årets mål då han är så galet fin just nu. helt sjukt underbar är han,även i markabetet just nu.



Nellan är min underbara c-ponny som är född 93 och rids endast hemma nu då jag är förstor men på tisdag ska jag faktiskt tävla en klubbis med henne,mest för skojjskull. har ju tävlat med henne innan och då hann vi LB i hoppning och p70 i fälttävlan.



Kelly är min andra d-ponny som jag delar med min syster. hon är 144 i manhöjd och är född -90 (21 år)
men lika fräsch som en 3åring! har endast ridit henne iår så vi har inte kommit jätte långt i tävlandet men
vi satsar på fälttävlan och vi ligger just nu på p80 och målet för i år är p90 som vi hoppas vi kan starta nu
slutet av sommaren/början av hösten.



Carro har jag kännt i ett år nu,lite mer än ett år. vi har träffats lite och så,och vi har bäst humor! fattar du carro? BÄST! men iaf. vi är väll vänner nu iaf efter alla omständigheter elr vad man ska säga ;). men sluta inte läsa carros blogg för den är grym ju!

kan tillägga  att jag saknar blogga här,ni var underbara bloggläsare! men nu för stunden bloggar jag tillsammans med lina på http://ryttareochhast.blogg.se/. dock suger min uppdatering då jag är lite seg ;).

/ Carina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0