Godmorgon i stugan

Jag har kämpat mig upp ännu en dag och är inte lika trött idag som jag var igår. Jag hittade den där musikanalysen på datorn igår så kunde skriva den då istället för nu. SKÖNT.

Och för er som läst mitt inlägg om förändringarna, det skulle stå 20 cm och inte 2 cm. ;)

I alla fall, ska fixa mitt hår och ta på mig en tröja och cykla till stallet i detta sjukt dåliga väder. Det är typ vitt ute av all dimma.. Och av dimma blir mitt hår lockigt. Så jag får typ ta med plattången till skolan eller nått.
Ointressant inlägg.

Idag blir det tre pass ridning. Först skogstur med skolan, sedan en stund på Dusty och sist men inte minst min lektion. Vet inte vem jag ska ha än men det lär vi se senare!
Börjar få lite ont om tid så kan inte blogga mer nu.

Jag är i STORT behov av nya bilder.

Nico och jag får stå för bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0