Godnatt.. kyrkan imorgon

Nu kommer mitt liv bestå av 40 % sömn 40% kyrka och 20% stall.
Hade gärna varit 50% sova 50% stall.
Men jag måste orka sista biten av konfirmationen nu. Trots allt nästan bara 1 och en halv vecka kvar.
Så nu ska jag gå och lägga mig, för att gå upp vid halv 8 och sedan tillbringa halva dagen i kyrkan, eller från kl 9 till kl 4. Efter det ska jag till stallet och rida. Men hur kull lixom.
Det är sommarlov och jag är upptagen med plugg 6 timmar om dagen -.- så när jag kommer till stallet är alla redan så trötta att dom åker hem typ..

Jaja, jag får väll acceptera det helt enkelt ;)
Nu ska jag sova. Måste lägga mig i tid, är ju nästan som skola imorgon..
random bild

Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

sv: ja, jag vill att det ska komma nu.. Andra affärer har ju fått sina för länge sen :/

Fast å andra sidan dör vi nog inte av att vänta lite, det är inte precis någon livsviktig sak x)



Jag tänkte lägga in någon av de bilderna jag fotade på dig idag på hemsdian där det står om dig och pållen. Är det okej? :)

Du kan väl skriva ihop något om du inte redan har gjort det också?

2011-06-19 @ 22:09:55
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/
Postat av: Sara Carlsson

sv: ah visst det ska jag göra :)

2011-06-19 @ 22:13:30
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0