Godnatt

Nu har jag skrivit klart min hälsouppgift och skickat den till peter. Och jag blev skitglad över att jag var klar med allt arbete och precis nu kom jag på att jag inte skrivit min analys än. Den skulle varit inne idag men jag fick lämna in den imorgon så skulle skriva den idag. Och den ska bara vara en sida ungefär. Dock kan jag inte skriva den nu eftersom mina papper ligger där nere. Så med lita halv panik så går jag och lägger mig för att imorgon gå upp lite tidigare och skriva klart den.
Sen har jag inget mer arbete i skolan :D:D

Jag vill återigen be om förlåtelse för min kassa uppdatering. Men jag ska fixa det. När tiden kommer.
charmig bild på min pojk

Kommentarer
Postat av: Andrea

SV:

Sveriges Ridgymnasium finns i Svedala, Varberg och Kungsbacka.



Jag går i Kungsbacka där annläggningen heter Höglanda :)

2011-06-07 @ 23:23:46
URL: http://ponnyochryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0