Hemma

Jag fick stanna hemma idag. Så har precis vaknat och ska äta frukost nu. Sen får jag se hur resten av dagen ser ut. Jag funderar på att åka ut till stallet och bara va med pollen, annars vet jag inte. Är så tråkigt att vara hemma när man inte har något att göra.
Får väll fundera på saker och ting. Jag vill så gärna ha hjälp av er, men det känns som att jag skulle skriva ut för mycket då. NI vet säkert redan vad det handlar om, så om ni vet kan ni ju säga vad ni tycker. För jag har ingen aning längre.

Jag tänkte lite på bloggen, och jag kommer uppdatera som vanligt och försöka låta glad och så ;) Men jag kommer ändå vara ärlig och säga hur det går och hur det blir med Dusty.


Kommentarer
Postat av: Rode

tyvärr kan jag inte säga att jag vet hur det känns fullt ut men jag vet hur det känns när hästen kämpar mot en och inte med en, min ponny hade en lång period då hon inte gick att få in från hagen och efter det ville hon inte ens bli riden, hon vägrade gå. Då grät jag kan man säga..

Jag förstår att du är rädd och jag tycker det är bra att du skriver hur du känner och vad som händer för då kan vi stötta dig mer, lycka till!

2011-06-13 @ 11:14:00
URL: http://coriniz.blogg.se/
Postat av: agnes

Det är en väldigt söt ponny du har ialla fall!

Fortsätt kämpa, sluta aldrig tro på dig själv! Du är jätteduktig! <3

2011-06-13 @ 13:04:33
URL: http://aagneshansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0